Ako nakupovať?
Nakupujete u nás prvý krát? Potrebujete pomôcť s výberom tovaru alebo s objednávkou? Náš stručný Nákupný poradca Vám pomôže. Ak máte ďalšie otázky, kontaktujte nás telefonicky na čísle +421 948 199 007 alebo emailom na help@driveshop.sk.
Vyhľadanie tovaru
Tovar v našom elektronickom obchode je rozdelený do jednotlivých kategórií s výstižným názvom. V hornom menu nájdete hlavné kategórie tovaru, ktoré Vás presmerujú do príslušnej časti nášho obchodu a v ľavej časti sa Vám zobrazí stromová štruktúra katalógu. Ak si prezeráte naše stránky v mobile, zoznam kategórií zobrazíte po ťuknutí na ikonu menu v ľavej hornej časti obrazovky.
V hornej lište (menu) nájdete aj ikonu lupy, ktorá Vám umožní fulltextové vyhľadávanie tovaru podľa kľúčových slov. Ak teda hľadáte napríklad olej „MTF-3“, stačí, ak tento text napíšete do políčka „Hľadaný výraz“. Následne Vám prehliadač zobrazí všetky relevantné výsledky hľadania.
Poznámka: v našom elektronickom obchode nepoužívame filtre podľa výrobcu a typu vozidla (tzv. konfigurátor). Informácie o použití nájdete v popise tovaru.
Informácie o tovare
Všetky relevantné informácie o tovare nájdete na jednotlivých produktových stránkach. Ak pri prehľadávaní katalógu nájdete tovar, ktorý Vás zaujme, kliknite na obrázok produktu. Zobrazí sa Vám produktová karta s názvom, cenou s DPH, informáciou o dostupnosti (napr. „skladom viac ako 5 kusov, posielame ihneď“) a základným opisom. V prípade dlhších textov nájdete ďalšie informácie v sekciách „Podrobný opis“ a „Doplňujúce informácie“, ktoré sa nachádzajú pod oranžovým tlačidlom „Pridať do košíka“. V týchto sekciách zvyčajne udávame informácie o výrobcovi, referencie, návody na použitie atď.
Dostupnosť tovaru
O dostupnosti každého tovaru v reálnom čase sa Vás snažíme transparentne informovať počas celého nákupného procesu. Informáciu o dostupnosti nájdete v zozname tovarov (napr. zelený príznak v produktovom obrázku „skladom >5ks“), ale aj na samotných produktových kartách priamo pod cenovkou (napr. „skladom viac ako 5ks, posielame ihneď“). V prípade, že je tovar aktuálne vypredaný, zobrazí sa Vám oranžový resp. čierny príznak s informáciou o zvyčajnej dobe potrebnej pre naskladnenie tovaru od nášho dodávateľa (napr. „skladom u dodávateľa, zvyčajne posielame do 5 dní“). Viac o dodacích lehotách nájdete v našich Obchodných podmienkach a článku Doprava a poštovné.
Nákupný košík
Ak už máte vybraný tovar, je potrebné ho vložiť do nákupného košíka. Tlačidlo „Pridať do košíka“ nájdete aj v zozname tovarov, aj na jednotlivých produktových kartách. V oboch prípadoch sa po kliknutí na oranžové tlačidlo pridá položka do košíka. Ikonka v hornej lište menu zobrazuje aktuálny počet položiek v košíku. Ak pridávaný tovar už v košíku máte, systém Vás na to upozorní a pre zmenu množstva Vás presmeruje do samotného nákupného košíka.
Ak nakupujete viac položiek, po vložení tovaru do košíka môžete pokračovať v prehliadaní katalógu a postupne vkladať do košíka ďalší tovar. Nákupný proces ukončíte kliknutím na ikonku košíka, ktorá Vám následne ponúkne dve možnosti:
- Zobraziť košík (s možnosťou pridať / odobrať položku alebo zmeniť ich množstvo)
- Pokračovať k objednávke (t.j. vyplniť adresu dodania, spôsob dopravy a platby, viď nižšie).
Objednávka
Ak Váš košík obsahuje všetky položky a množstvá, ktoré si chcete objednať, pokračujte k uzatvoreniu objednávky. V hornej časti obrazovky (pod lištou) uvidíte 4 kroky objednávacieho procesu:
- Môj košík
- Adresa
- Doprava & Platba
- Zhrnutie
Pokiaľ si u nás objednávate ako prihlásený užívateľ, v 2. kroku sa Vám zobrazia Vaše uložené adresy. Ak u nás nakupujete prvý krát, resp. nie ste prihlásený, alebo chcete nakúpiť bez registrácie, zobrazia sa Vám 3 možnosti: prihlásiť sa, vytvoriť účet, nákup bez registrácie. Zvoľte požadovanú možnosť a vyplňte Vaše adresy (Dodacia, Fakturačná). V prípade, že nakupujete na firmu alebo živnosť, zaškrtnite príslušné políčko a vyplňte aj Názov spoločnosti, IČO, DIČ a IČ DPH.
Pre úspešné doručenie je veľmi dôležité, aby ste zadali správnu adresu v plnom tvare (ulica / miesto, popisné číslo, PSČ, obec / mesto) a platné telefónne číslo a emailovú adresu. Tieto kľúčové údaje si vždy dobre skontrolujte.
V sekcii Doprava & Platba si vyberiete požadovaný spôsob dopravy (expresný osobný odber, odberné miesto Zásielkovňa.sk / Zásilkovna.cz, doručenie kuriérom na adresu dodania) a platby za tovar (platba vopred - prevodom na náš účet, platba na dobierku, platba kartou cez platobnú bránu GoPay).
V sekcii Zhrnutie sa Vám zobrazí komplexný prehľad o Vašej objednávke, vrátane váhy, celkovej ceny, zvoleného spôsobu dopravy a platby, dodacej a fakturačnej adresy. Ak nám chcete niečo odkázať, alebo chcete použiť zľavový kupón, využite textové polia pod zhrnutím objednávky.
Nakoniec si ešte raz prekontrolujte všetky údaje a zaškrtnutím príslušného políčka potvrďte oboznámenie sa s našimi Obchodnými podmienkami. Objednávka sa odošle až po kliknutí na veľké oranžové tlačidlo s textom „Záväzne objednať s povinnosťou platby“. Ak ste zvolili platbu prostredníctvom platobnej brány GoPay, systém Vás vyzve na dokončenie úhrady.
Spracovanie objednávky a odoslanie
Po úspešnom odoslaní Vašej objednávky dostanete z nášho obchodu email o prijatí Vašej objednávky (zaznamenaní v našom informačnom systéme). Ak by ste tento email neobdržali, kontaktujte nás telefonicky alebo emailom. V prípade, že je tovar skladom, okamžite sa pre Vás rezervuje a následne je Vaša objednávka automaticky potvrdená a bude čakať na kompletizáciu, zabalenie a expedíciu (odovzdanie prepravcovi, resp. prípravu na expresný osobný odber).
Daňový doklad – faktúru – odosielame v elektronickej podobe na Vami uvedenú emailovú adresu v momente, kedy je Vaša objednávka odovzdaná prepravcovi (resp. pripravená na expresný osobný odber).